Friday, February 26, 2010

lepak-ing + bored-ness !

okay,malam tadi aku pegi lepak.dgn faten,dduk kt tngga dpn flat *tutttt* hahaha,ade la budak india nie,pmpuan an,nak bajet cun dpn aku la konon,*eceh aku ta terpikat la weh,kau itam aku putih kena paham laa --'* haha die jalan2,smpai kat tangga nak turun,bole die jatuh,tergelincir depan aku lagi tu.aku ta bole tahan,aku terus gelak kuat punye,smbil berkata "HAHAHAHA,fuyoh nervous doee HHAHAHA" budak tu terus blah hahaha da malu la tu --' hahaha ta bole blah doe,saket perut + dada aku nie nak tarik nafas,india bodo buat lawak kat depan aku HAHAHAHAHA! tu aje. byee.

p/s : kakak kat 7e ta putus asa nak ngorat aku --' kena paham la,aku putih,kau itam aiyoo.jgn la kacau aku,nak number mintak.ta payah tanye soklan bodo bole ta, kak?

No comments: