Saturday, November 27, 2010

I think no one could replace you in my heart;

Sayang, I'm having so much fun with you today. And I hope you're having fun too. I seronok dapat spend time dengan you lagi. Sorry banyak susahkan you, I tahu you penat baru balik dari cheers prac then terus datang rumah I. Pergh,kesian you oh. I ni jahat kan. Bergurau senda dengan you, dapat tengok you tidur. Alaahaii,comel jea you tidur. Err,you tak dengar I menyanyi kan time you tidur? Hope you tak dengar la, suara macam apa jea oh. :D I tak sabar nak jumpa you lagi. I miss you already la, baby. :'( Hahaha weih,seronok dapat hantar you balik harini. Selalunya,hantar sampai dekat kawasan berdekatan office Abah you jea kan. Harini,hantar sampai Wangsa Maju. Boleh tahan ah jauhnya,hahaha. I tak pernah sampai sana seorang diri. But I beranikan diri I ni. Untuk you, apa pun I sanggup buat la. Just nak pastikan you selamat. That's my jobs! :) I takkan benarkan you balik sendiri okay. Sayang, I love you so much. I need you, I want you, I miss you,cupcakess<3

You're the one who always make my heart melts like an ice. You're the one that I'll always need every second of my breath. You're the one that always show up in my dream. You're the one who can make me fall inlove with you over and over again. You're the one who always be in my heart,forever and ever.

No comments: