Saturday, December 11, 2010

Stop crying your heart out;

Harini, hang out dengan Haziq, Zack, Hafiz, Iera, Sally, Fatin, Ieka & Danial baby boy. :) Thanks sebab bawak aku jalan jalan, nak ceriakan aku. But, sorry aku still buat muka kan tadi. Sorry gila la weih, aku tak boleh senyum. Try again k :) First, gerak dengan Haziq & The gang. Tunggu Haziq dgn Zack macam tunggu pengantin lelaki nak tiba -.- Lambat jea. Janji pukul berapa, -.- Siot betul. Tapi, dapat tgk orang pergi, dan balik dari Jom Heboh. Haha kelakar jea, bawak budak budak kecik pergi Jom Heboh eh, makcik? :P Hm, pastu pusing pusing dkt Pavi. Haziq nak tgk wayang pulak. Hantu Kak Limah Go Back Home, pergi la beli tiket. Sorry tak join, aku takda duit -.- Pokai!

Hm pastu, jalanjalan dkt TS. Patah balik Sg. Wang, carik tiket Rock The World. Hm then, si dia texted. Dalam hati, berbunga bunga weih! Sebab teruja nak jumpa dia. Hati teruja, tapi muka tu tak boleh nak tunjuk ke-terujaan nya. Dapat tengok muka dia kejap pun jadi laa. Walaupun aku senyum macam taknak senyum, tapi hati ni senyum bukan main lebar lagi. Cuma tak nampak jea. Hati terasa sangat gembira bila dia landing kepala dekat bahu aku. Hati terasa sangat bahagia bila dia peluk aku macam dia selalu peluk. :) Cuma tak nampak jea kebahagiaan dan kegembiraan tu dari wajah aku ni. Kerinduan aku terhadap diri dia, belum terubat lagi. Tapi dia dah nak balik. Hantar dia balik, seperti biasa aku akan tunggu dan tengok dia sampai aku tak nampak dia dah. Lepas tu, jumpa yang lain. Shopping shopping kejap. Balik rumah, online. :) Itu saja.

No comments: