Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011;

Happy New Year 2011 everyone. :D Aku bersyukur, sebab aku masih diberi peluang untuk terus hidup dekat dalam dunia yang sementara ni. Hihi ecewah! Sekejap gila 2010 berlalu. Aku rasa macam baru semalam jea aku naik sekolah form 5. :P Opss, lusa dah sekolah. Get ready yea junior junior semua. :P Good Luck. Hahaha. 2010 adalah tahun yang agak..hm boleh tahan la. Ada kenangan yang terindah & terpahit pun ada jugak. Terima kasih kepada yang membuat tahun saya menjadi indah (: & terima kasih jugak kepada yang membuat tahun saya menjadi tak berapa nak indah -.- . Anda memang hebat! :D

So semalam, saya bekerja pada malam New Year yea. Actually, bukan malam New Year laa. Petang New Year, hahaha. Kira New Year Eve la jugak kan. Best best, busy nak mati! -.- Tension aku, grr. Kerja kerja lepas tu balik, siap siap iron baju dkt restroom. Then keluar, menapak ke KLCC untuk berjumpa dgn yang tercinta<3 Whoot whoot, lepas tu pergi ke Pavilion balik. Pergh, aku memang 'suka' doh pergi Pavilion masa ni. 'Sukaaaa' sangatttt, main tolak tolak kan, sakit badan aku. -.-' Last last lepak BB jea, sampai tepat 12:00am. Syoik habis tengok orang bergaduh. :P Then, hantar baby sayang dekat Office, hm. Sedih jea, lepas ni dah tak dapat jumpa selalu. :'( Kemudian, balik! Tidur! :'D

Baby, thanks au sebab keluar jugak semalam. I tahu you malas nak keluar, tapi you keluar jugak sebab I. Thank you so much. :) I seronok dgn you semalam, tapi I rasa sekejap jea lepak dgn you, hm. You jaga diri okay, I dh jarang jumpa you lepas ni. Belajar elok elok k. :) I love you so much. And I miss you. :'(

No comments: