Sunday, March 13, 2011

Forever keep my angel close;

Banyak benda berlaku dalam beberapa harini. So aku start dengan hari Sabtu la k. Dari pagi sampai ke tengah hari, aku duduk dekat rumah Makcik aku dekat Bandar Kinrara. Gentle aku cakap, bosan gila ah kan. Takda benda nak dibuat, nak merayau sekitar tu aku taktahu tempat. So lepak dalam rumah. Lepas tu pergi Port Klang pulak, jumpa saudara mara yang datang dari Kelantan. Dah lama tak jumpa dorang. Lepak lepak, borak borak, walaupun aku tak faham apa yang dorang cakap aku meng-iyekan jeala. Oh, ada sorang minah ni, aku taktahu apa kaitan aku dengan dia, tapi aku rasa cousin kot. Dia dok usha usha aku, dekat dengan aku, lepastu pegang pegang. -.-' Apa dia nak ha? Hesh, tension tahu? Nasib muka boleh tahan au. Lepak dengan Amelia, Balqis, Nazrin, Amin, Moh & Husna. Si Amelia ni sekepala dengan aku, dok cerita cerita. Tetiba budak fixie lalu depan kami, mula la si Amelia ni bukak cerita pasal fixie dia. :O Defakk!!! Orang Kelantan pun main fixie jugak ke? Hesh, nasib cousin tau kalau tak, malas aku nak layan dah. HAHA. Hmm, ingatkan pakcik aku nikah petang, rupanya malam. Melepas la nak tengok dia. Hmm, rindu keluarga Siam aku ni haa. HAHA, jumpa Mr.Shy dekat situ. Dah lama tak jumpa, makin handsome! xP Main main mata yea, cik abang oi. :P Gataii noo.

Then malam bertolak pergi Sg, for surgery. :O Oh my god, surgery dah lepas pagi tadi. And here I am! I'm okay, satu hari rest. Penat badan ni haa, and now 23:40, aku tak boleh tidur dah. Tapi rasanya, kejap lagi aku kena rest balik. Karang aku tak boleh balik pulak. Hmm. Apa apa pun, syukur alhamdulillah aku selamat kan. :) And Alhamdulillah Malaysia tak kena tsunami. Have a good day okay. Chiaooo.

ps: I miss you so much. Every second of every day. Macam dah jauh jea kita sekarang tau, buncit. No lie. :'(

No comments: