Friday, March 25, 2011

Hey you, stay in my life, kay? : )

Being single means you're taking your time deciding how you want your life to be and who you want to spend it with.

I did it again, I break someone's heart. I didn't mean it. I swear to god. I didn't mean it. Go ahead, you can called me heartbreaker, jerk, yadda yadda yadda whatsoever, kay. Hm, I'm just confused with myself, that's all. I don't know what I really want in my life. Hm, kena faham la. Kehidupan aku tak teratur sekarang, dengan result SPM aku yang boleh tahan tu. Dengan confused nak masuk Uni or Kolej mana lagi. Aku tak faham dengan benda benda yang berkaitan IPTA semua ni. Gentle aku cakap, aku dah pening kepala dari semalam fikir pasal ni, pasal itu, macam macam laa. Ingat senang ke nak buat pilihan ni? Susah tau, aku taknak tersilap langkah lagi. Orang kolej asyik call, berminat ke masuk ni masuk tu. Aku sendiri pun belum fikir lagi. Sabar laa! Hesh, penat nak menjawab setiap call hari hari. Dengan orang gila mana tah asyik call aku. Lagi tertekan aku! Memang aku off phone la lepasni.

Hm, I need some space, aku perlukan masa untuk semua ni. Mungkin aku rasa lebih elok aku single buat sementara waktu. Bila semua dah okay, baru aku boleh fikir couple couple ni. Sekarang ni, fikiran aku tengah serabut. Bagi aku tenangkan diri aku dulu, kay?

And you, I'm so sorry. I have to do this. Please forgive me. Bagi I masa, kay. I perlu betulkan hidup I dulu. I mintak maaf sangat sangat. Thanks for everything. You dah buat I senyum untuk beberapa harini. I hargainya. I tahu, you akan jumpa someone yang lagi bagus dari I. Someone yang bukan macam I. I ni teruk, I tak layak untuk you. I'm truly sorry. Please take care of yourself.

Ya Allah, kau terangkanlah hatiku ini. Berikanlah aku petunjukmu, Ya Allah. Aku perlukan bantuanmu. Sesungguhnya Kau-lah yang maha mengetahui apa yang terbaik untukku. Amin.

No comments: