Sunday, March 6, 2011

It's a loonngg day for me;

There are moments in my life that I'll always remember, not because they were important, but because you were there.

Hallo hallo readers, what the happened ha? Hahaha, merepek sudah aku ni. Lama tak update kan. Aku ada cerita panjang nak diceritakan ni, tengok la kalau aku rajin nak taip panjang panjang or aku skipskipskip cerita ni. Hahaha, ni pasal semalam, hari yang sangat panjang dan masa lambat berlalu bagi aku.

Hari aku bermula dari pagi, aku pergi jogging di Tasik Permaisuri. Hihi, sebenarnya nak tengok budak budak sekolah merentas desa. Gatal benor aku ni ha, :P Lama tak jogging oh, kepala lutut aku dah longgar kot, macam nak tertanggal dah skru-nya. Kaki aku sakit, badan aku sakit, sebab aku lupa nak warm up before start jogging, memang bagus aku ni kan. HAHA.

Then, balik rumah siap siap nak keluar kan. Pada asalnya, nak pergi meet Cik Shasha, si cantik jelita ni haa. Bukan main semangat lagi kan, sampai KL texted Shasha, tanya dekat mana, dia kata dia pun tktahu dia dekat mana, so jalan jalan dalam Sg Wang, mata aku ni kan tajam sikit, suka tengok tengok orang, tuptup aku ternampak kelibat si Shasha ni ha, tapi tak tegur ah sebab takut salah orang. So aku jalan lagi, and lagi sekali aku ternampak dia lagi. Kali ni depan mata, memang bagus aku ni, tak tegur pun dia. Almaklumlah, saya ni pemalu sikit. HAHAHA. Lepastu, dapat tahu dia pergi Times Square pulak, aku sampai jea Times Square, dia kata dia dah gerak pergi Sogo. Aku tak salahkan dia pun. Nak buat macam mana takda rezeki nak jumpa dekat situ kan. So, aku pun bersedih laa. Jalan jalan sambil texted Shasha, tanya dia if nak aku datang sana ke tak. Dia kata takpayah, menyusahkan lagipun hujan kan. Dia kata dia takda mood nak jalanjalan dah sebab tak dapat jumpa aku, hm. Hihi, aku pun bercadang nak buat suprise untuk dia and nak bagi mood dia ada balik, so. Aku pergi Sogo, actually nak pergi Damansara, tapi tak jadi lah. Malas pulak kan. HAHA. Sampai Sogo, texted Shasha, then meet dia dekat Secret Recipe. :'D Yesss, finallly! Dapat pun jumpa dia. Atototo, comel jea ha Cik Shasha kita ni. Borak borak, buat lawak bodoh, gelak gelak, then she had to go. :'( Aww, sedih jea. Tak puas jumpa, dia dah kena pergi. Mama sudah panggil oh. Takpa, next time kita jumpa lagi k. I bawak you jalanjalan satu hari dekat KL. And Cornetto LoveLove tu pun next time k, Elmo. :) Seronok dapat jumpa you. Hari I tak berapa baik sangat, tapi bila jumpa you, hari I jadi lebih baik! Hihi btw, jam BEN10 you comel! Sibuk jea suka BEN10. Haha.

Lepas jea jumpa Cik Shasha, aku gerak Semua House, nak jumpa Ezza. Masa otw tu, lalu depan satu gedung ni au. Pergh lagu hindustan takda lagi kuat agaknya dia pasang. Aku apa lagi, masuk air la. Pergi menari dekat tengah tengah bandar, dalam hujan lagi tu. Pergh, drama hindustan, nyorok belakang pokok. HAHAHA! Mental, lepastu gerak The Mall, nak tengok raptai roadshow ABPBH. Lepastu, balik KL balik. Pergh, memang satu malam tak balik rumah. Lepak dekat Bukit Bintang tu kan. Tengok budak budak, orang clubbing. Tengok budak skate, and BBOY! Ada GBC di BB yea. Haha, bising sangat. Aku gerak KLCC, sunyi jea. Tengah jalanjalan, ternampak sekumpulan budak Fixie. Jangan nak budget sangat boleh tak? -.-' Menyampah pulak aku, nak bahan bahan amenda? Kalau aku dah bakar korang punya Fixie tu nanti, tahu la. Ingat hot la tu? Macam rempit jea! Sakai! Sorry kepada budak Fixie yang baca belog aku ni. HAHAHA, kesah pulak aku kan!

Then, jam dah tunjuk pukul 4 pagi. Perut lapar, pergi 7 Eleven, beli maggie. Makan dekat bustop. Lepastu, tengok orang bergaduh. Free show doh! Kemudian, mata dah tak tahan. Pergi carik tempat aku nak lelapkan mata sekejap. Pukul 5 aku tidur, pukul 6:30 aku bangun. -.-' Siot punya budak, pergi buat bising dekat tempat tu apasal. Ngok betul. Sumpah macam anak terbiar kan aku ni? HAHAHA, nak balik LRT dah tutup kan. Padan la muka aku! Jam dah menunjukkan pukul 7:30, aku pun balik la rumah. Tapi sebelum tu lepak tempat lain dulu, pukul 12 baru balik. Kemaskemas rumah, pukul 2 aku tidur, kepala dah berat, sakit sangat. pukul 5 bangun, tengok Hannah Montana! Lalala~ lepastu sambung tidur sampai pukul 8 lebih. Sekarang baru bangun, kejap lagi nak tidur balik. Tak cukup tidur. Pergh, serik dah! Taknak lepak Bukit Bintang tengah tengah malam lagi. Nanti aku jadi budak liar, aku takmau! HAHAHA, itu saja. Sorry, cerita aku kelam kabut sikit. Otak aku tak betul, mengantuk lagi. So merepek jeala k. Chiaooo.

p/s: Awak, saya rindu awak laa. Hmm mana awak pergi? :'(

No comments: