Tuesday, March 22, 2011

Sijil Pembunuh Minda :O

Sometimes the best way to stay close to someone I love is by being just a friend and for sure it's better.

Well Hello there. Haha poyo kau ingat kau Anwar Hadi ke, Jay oi? :B Hm, siot punya blogger. Aku upload video dari tengah hari tadi. Sampai sekarang tak habis upload lagi. Sakit bontot aku, kau tahu?! Lebih baik aku upload dekat Youtube lagi bagus tau! -..- Haih, haraaaam jadah betul. Cepat la upload. Penat dah ni. Senang cerita esok aku upload dekat Youtube.

Esok result keluar, nak tahu betapa nervousnya aku. Meh sini datang dekat, pegang tangan aku, rasai lah kesejukannya. :B Takut doh, ramai yang dah countdown ni. Esok aku pakat nak off phone sampai aku mati. Takda siapa boleh tahu pun result aku! Haaa Haaa Haaa. Ya Allah, kau berikanlah aku keputusan yang cemerlang. Kau berikanlah kawan kawan ku keputusan yang cemerlang jugak, Ya Allah. Semoga aku dapat menerimanya dengan hati yang terbuka. Amin. Oh yea, lagi satu. Apahal orang London ni asyik call aku jea. -..- Aku penat nak jawab la, dah la cakap laju. Susah nak faham english kau. Tengok la result aku nanti, kalau layak, aku pergi la University kau. Hesh. -..- Asyik call jea. Rimas tahu?

Semakin hari, semakin teruk sakit aku. Takpa, aku kuat. Aku boleh tahan lama lagi, kan? Kuat harimau, kan? Aku kena lawaan sakit ni. Untuk dia, dan dia dan dia dan dia dan sesiapa saja la. Aku takut sangat ni, tapi aku redha. Dah takdir aku begini. Aku kena rehat sekarang. Selamat malam, Assalammualaikum. :)

No comments: