Saturday, February 26, 2011

Kau tahu betapa ku sayang pada mu;

Harini pergi tengok teater Muzikal Terima Kasih Cinta. (Y) Perghh, gentle ah! Terbaik laaa weih! Rugi korang semua tak tengok. Betapa emosional-nya cerita tu. Nak nangis pun ada. Tapi, aku taknak ah. Aku kan tkda perasaan, hihi. Takdalah, aku tahan laaa. Alamak, segan ah mcm ni. Pelakon pelakon teater ni dikalangan yang mantap yea! Hebat hebat belaka. Safura, Anding, Faradhiya, Vince, Nadia Aqilah, Tony Eusoff, Norish Karman, Deja Moss. Banyak lagi la, actually motif aku pergi tengok ni just nak tengok Sharifah Aleya jea. HAHAHA, aku ni kan macam stalker sikit. Dari aku sekolah rendah minat dekat dia ni ha.

And seat yang aku duduk pun, not bad laa. Betul betul depan stage kan. :O Hahaha, tapi tepi laa. So tak berapa nak nampak sangat orang yang kat tepi tu haa. :P Btw, Norish Karman lawaaa siot. Grrr, geram aku. Hihi. Berbaloi laa jugak duit aku beli tiket ni. So korang yang tak tengok lagi teater ni, apa kata korang pergi tengok sekarang. Sumpah, korang takkan menyesal laa. Teater ni sampai 6hb Mac jea au. So apa tunggu lagi, pergi la tengok! :P

And you, thanks sebab sudi nak tengok teater dengan I. I appreciated it and I'm having a great time with you. Thanks alot. And I love you so much. <3

No comments: