Friday, February 25, 2011

Words cannot describe how much I love you;

Free sex?! :O Oh no no, no sex before marriage. Kay? :P
Apa yang aku sedar sekarang ialah, hati aku tidak dapat menerima sesiapa pun. Yea, mungkin suka tu ada la. Tapi, tak lebih. Just suka sebagai kawan tu jea. I'm sorry, tapi hati aku masih ada pada si dia. Mungkin korang semua ingat aku dah melupakan si dia, dah move on dan sebagainya, mintak maaflah tapi korang salah. Aku tak pernah melupakan si dia. Si dia sentiasa bermain difikiran aku. Aku perlukan dia dalam hidup aku. Yea, mungkin korang semua tak suka si dia. Tapi, ini soal hati dan perasaan aku! Korang tak boleh nak control aku nak berkawan dengan siapa termasuk si dia. Yea, aku tahu korang sayangkan aku, taknak aku disakiti lagi. Tapi aku lebih sayangkan si dia. Mintak maaf, hmm. Aku perlukan dia.
You wrote my name, and please make sure you will always remember my name.

Hanya dia saja yang boleh buat aku happy. Mestilah, korang pun buat aku happy tapi, bukan happy yang dia buat. Bila aku bersama dengan korang, happy tu lain. Korang nampak aku gelak gelak, tapi gelak tu hanya sekejap jea. Dan bila aku bersama dengan dia, aku happy sangat, rasa happy tu tak pernah aku rasa seumur hidup aku. Korang boleh ke buat aku happy macam tu? Takkan, dia saja yang boleh! Mungkin korang semua dah penat bercakap dengan aku, nasihatkan aku. Semuanya, terpulang pada aku samada nak dengar atau tak. Maaf, aku tak dengar nasihat korang. Aku dengar kata hati aku, hati aku berkata "Jangan lupa dia, jangan berhenti menyayangi dia, jangan move on, tunggu dia." Dan yea, aku akan tunggu dia. Sentiasa tunggu dia. Aku sayangkan dia. Hati aku dipenuhi oleh dia, takda ruang langsung untuk orang lain masuk. Hati aku dikunci oleh dia, dan kunci itu masih dipegang oleh dia.

I may not be the perfect one for you, but I will always try to be the right one.

No comments: