Monday, April 25, 2011

Kill me already!

You should never depend on others to complete you, you should complete yourself that way you will never be disappointed.

Makin hari makin busy aku yea, ceh. Padahal, laptop takda tu pasal cakap busy an. Laptop aku berada di klinik pc sekarang. Kena rawat, kesian dia ada virus. Banyaaak, tuan apa la aku ni kan. Tak reti nak jaga. :'( Wuuu~ Hidup aku sangat complicated sekarang. Macam macam aku kena fikir, runsing kepala otak aku ni ha. Haih!

Btw, harituh concert Bieber. (Y) Not bad laaaa. Yang tak best, kena halau dengan security. Tak guna betul! Hahaha, but but aku pergi concert tu dengan harapan yang Selena Gomez akan naik pentas ke apa ke. Rupanya tidak. Hampaaa, tahu? Nak nangis jea, sebab aku pergi nak tengok Selena Gomez! Itu jea! Wuuu~ :'(

Pasal kerja, aku dah berhenti. Sebab apa? Sebab... adoo ah. Cannot tell okay. Hahaha, sekarang tengah fikir nak belajar. Duit gaji, mak suruh buat bayar yuran pendaftaran. Haih, lagi kepala otak aku runsing! Tolong ah aku! Ha love life? Takda yang menarik kot. Still single. Hahaha, peace out. Chiaoo.

ps: I miss you, Billy Chai & Nicole.

No comments: