Friday, May 6, 2011

Maybe it's easy for you, but...not for me;

Only God knows what's the best for you :)

Baru balik dari Singapore, pergh gentle panas gila dekat situ. Hmph, sejak balik ni ramai pulak yang nak lepak sama. Rindu aku yea? Aku pun rindu korang la! Cuma sekarang agak busy sikit. Sorry, takdapat lepak sama. Nanti aku dah free, aku text korang yea.

Tipulah kalau aku kata aku tak rindu kawan aku yang dekat Singapore tu, mestilah aku rindu Kimberly, Megan, Jeremy, Josh, and Sarah. I miss you guys! Especially Sarah! :) Hihi, thanks for spending your time with me. I appreciated it. Thanks alot.

Okay, tadi tengah hari check UPU. Satu pun aku tkdapat. Memang aku dah jangka la kan. So aku tk berapa nak sedih sangat la. Cuma aku tengah pening kepala sikit, aku nak sambung study dekat mana ni? Abang aku suruh sambung dkt Perlis sana tu. The fuck? Jauh gilaa kot. Ugh! Lepas tu boleh pulak dia paksa aku kan. -.- Boleh tak aku cakap yang aku kena maki dengan dia sekarang? Yeah, sekarang. Sambil aku online aku dengar apa yang dia cakap, lepastu pandang muka dia buat muka tak bersalah. Ada aku kesah? -.- Sakit hati siot! Haih. Tension la macamni kan. Eff you laah! Benci semua. Chiao.

ps: I think I've a crush on someone. :) But who? It's secreeeet~ :B

No comments: