Tuesday, May 10, 2011

You can't change what's already happened.

Before you wish Karma on someone, you better take a look back in your life and make sure your hands are clean!


Lalala~ I'm bored. Aku malas nak update sebenarnya, tapi macam dah bersawang jea belog aku ni. I don't loikee laah. Believe it or not, aku meng-update belog sambil tulis poem. :O Memang aku serabut la kan. Hahaha, aku stop tulis poem kejap. Karang jadi apa tah poem aku tu.

So, dengar cerita member² aku yang tersayang dapat masuk form 6. Wah, anda hebatla. :) Tahniah! Dan tahniah jgak yang dapat Uitm tu, kay. Dah duduk jauh² jangan lupa aku pulak, aku penampor lelaju korang karang melayang terus ke London sana, nak? Hahaha. Dan aku? Taktahu nak sambung study mana, maybe Perlis kot. What? Jauh gila!? I know right, tapi nak buat macamana, dipaksa + dihalau oleh abangku. Wuu~ Sedih gila. Takpa, aku ingat! Hahahahaha*evil laugh* Eh dah macam bukan belog aku dah, mencarut apa tah aku ni. Gegeli jea. :D

Oh yeah, fml! Kepala dah serabut nak kena fikir macam², benda yang aku tak patut fikir pun aku fikir. Choiii, apa tah aku ni. Tembak jea kepala aku ni, kan senang. Berlubang terus, lepastu terus tak boleh nak berfikir dah. Bukan berfikir jea, memang tak bernyawa dah la. Hahaha, merepek dah. Aku chiaoo. Lalala~

ps: Rindu you! :B

No comments: