Wednesday, May 11, 2011

You weren't perfect but you made life worth it;

I've admit it, I love you. - Jacob Jankowski

Ehem gambar diatas tu, macam sweeet jea kan. Hahaha, Robert and Resse. Wow, R&R :O Well, sudah ditonton ini gambar siang tadi ya. Agak memberangsangkan la jugak, tett nampak bebenor nipunye. Hahaha, cerita ni bosaan laah. Sebab cerita ni lembs, padahal aku masuk lambat tak faham macamana dari mula kan. Hahaha. Tapi, kalau korang nak tgk, silakanlah. Ada part yang sweet, yang action, yang lawak, yang rasa macam nak mengamuk pun ada jugak. Hahaha aku bagi 4 of 10 la cerita ni. Tajuk dia pun aku kurang faham, Water For Elephant? Amenda tah, haha mungkin maksud tajuk tu dia berhutang budi dgn Gajah kot? Aku rasa lah. :B

Oh nak cerita la sikit, tadi tengok movie dekat Viva. Lalala~ Biarlah, suka hati aku ah nak cerita pasal apa. Benda tempat tu baru bukak, aku nak cerita lah ni. Dalam Viva tu tak banyak kedai sgt, sebab baru bukak kan. Yang ada pun, movie, kedai makan, giant, and orang ramai. Hahaha, aku nak nasihatkan sesiapa lah kan termasuk diri aku jugak, kalau nak pergi tengok movie dekat sana. Bawak sweater, selimut, apa apa lah. Gentle sejuk gila babsss. :O Boleh mati kesejukan aku tadi tau. Menggigil satu badan. Hahaha lawak lawak. Haa itu jeala kot. Malas nak cerita panjang. Nnt aku lagi merepek kan. Aku tahu dah. :B Oh credit to Tyqa for lagu dkt belog ni. And thanks cik Eka, sbb belanja saya. Next time saya belanja awak yea. ;)

ps: I rindu you sangat. :(

No comments: