Thursday, May 12, 2011

So shocked I can't believe it;

You're the only girl I need and tonight I'm about to show the world you're mine.

Yoo, waddup? Tadi saya sedang bermain main dgn Youtube, tekan sana tekan sini dan secara tidak sengaja saya terjumpa satu video ni dan saya pun terus klik dan saya dengar suara dia ni sangaaat merdu yea. Dia bernama Ryan Beatty, gambar ada dekat sidebar ni ha. Takdapat jumpa gambar dia yang lain, yang ni jea ada. And facebook dia pun dah full takboleh nak add. If korang klik gambar dia tu kan, terus ke youtube channel dia and korang boleh lah dengar semua lagu yang dia cover. And guess what, dia ada lagu sendiri okay. You're my girl. Memang best gilaa ah, aku suka suara dia. And dia agak comella jugak au.

For me, dia lagi bagus dari Justin Bieber la. Tapi, ramai kot kata yang dia Justin Bieber wannabe. But hey, Justin and Ryan ni sangat berbakat okay. So jangan la kata si Ryan ni Justin Bieber wannabe, I don't loikeee okay. Hahaha gediksxxzzs sudaaah. :O Oh and ada lagi sorang, nama dia Brandon Evans. Not bad jugak suara dia, mari mari kita dengar semua lagu yang dia cover. Hahaha dan carik lagi orang baru. :B I looikeee. Okay, imma out. Chiaoo.

ps: You, I need you.:/

No comments: