Wednesday, May 25, 2011

Dance dance like it's the last night of your life;

You can have everything in the world and still feel empty if you aren't happy with yourself.

Assalammualaikum, readers :) Okay, aku nk cerita apa aku buat harini. First time aku buat benda yg berfaedah, selalunya aku merayau jea kan. Hahaha so, harini pergi Subang Avenue. Pergh! Jauh siot aku merantau kan, nak pergi The Wheels - Disco Roller Skating punya pasal la kan, merantau ah jauh jauh, memang syoik pergi sana naik KTM kan. -..- Lepasni aku pergi naik kereta la, taknak naik KTM dah. Serik dah, xD Lalala~

Seriously aku cakap la kan, inilah tempat yang paling sesuai nak release tension doh. Memang fun gila datang tempat ni. Murah pulak tu, hebat! RM20 for the whole day, for member la. :D Bukan member, rm25. Dah rupa disko oh, menari dengan roller skate. Lagi syoik! Dari aku tak reti nak main roller skate, sampai aku dah reti buat skill xD Hebat tak hebat? Standard ah tu, mula mula tu ada la jugak jatuh tergolek. Lama lama dah okay la jugak. Banyak la jugak aku jatuh, sebab takdapat imbang badan. Laju sangat aku main, haha bila dah jatuh pergh! Sakit siot, ni ha tangan terseliuh kot. :O Tapi takpa, best sebab dorang ajar buat skills. xD Tu yang best! Macam nak buat birthday party jea dkt situ, amacam? :P Gambar nanti aku upload, video aku dah upload dah dekat fb. Silalah tengok, tapi gelap ah. -..- Dah pakai light pun, still gelap jugak. Next time, kami pergi lagi. Mau join ka? Mau join, roger roger ah. Chiaooo.

ps: Weih, I rindu you lah.

No comments: