Sunday, May 22, 2011

I wish you'll always stand beside me;

I miss how we used to talk every minute of every day & how I was able to tell you everything that was on my mind. I miss our conversations.

Second post for today. You know, sometimes kita tak sedar yang kita rindukan seseorang tu. Sebab kita terlalu khusyuk dengan kehidupan kita, kita terlalu sibuk memjalani hidup kita tanpa seseorang tu. Sedang kita asyik menjalani kehidupan kita tu, akan muncul satu perasaan dimana secara tidak sengaja kita terlihat orang lain melakukan perkara yang dulunya kita sering lakukan bersama seseorang tu, dan tiba-tiba kita akan teringat kembali kenangan kita bersama seseorang tu. Pada masa tulah, kita sedar yang seseorang tu dah takda lagi dalam hidup kita. Dah tak wujud dalam kamus hidup kita lagi. Masa tu jugaklah, kita terasa yang kita amat merindui dirinya. Tapi sayang sekali, kita dah takdapat nak memberitahu seseorang tu yang kita merindui dirinya. Mengikut cara aku, kalau aku rindukan seseorang tu; aku akan bercakap dengan bintang, tulis surat tapi surat tu kena simpan elok elok ah atau aku akan baring dan cuba untuk ingat kembali kenangan bersama seseorang tu. Aku nak bagitahu orang, aku jenis yang tak suka bercerita jadi ini sajalah cara aku. :)

Aku cakap pasal benda ni sebab aku teringat balik kenangan lama. (: Memories takpernah tinggalkan aku, hanya orang yang memcipta memories bersama aku tu jea yang akan tinggalkan aku. Eh, korang tak rasa yang aku merepek ke dalam post kali ni? Haha :B Hmm, I miss you Mama. I really do. How I wish you were still here with me. :'(

ps: Mama, pleaase take me with you. I wanna be with you. Pleaase! :'(

No comments: