Sunday, May 22, 2011

I still repeat the things you said to me in my head;

Even when you forget, I'll always remember. I'll be the keeper of our memories.

From now on, I promise to myself that I'll never put any hopes on someone that I know I can never have. :) Amenda aku mencarut tah aku pun tktahu, hihi. So, aku dah penat nak hidup macamni. Setiap masa aku terfikir pasal someone yg tkpatut berada dalam fikiran aku ni. Letih tahu tk? Asal kau tak masuk dalam fikiran orang lain? Well, salah aku jugak sebab fikirkan kau kan. Sedangkan kau tak fikirkan aku, betul tak? (: I know laa weh. Haha, tapi aku still sayangkan kau. Lalala~ cakap macam apa dah aku ni. Watlek sudah, kau kuatkan Jay! kita rindu awaak. :(

Oh tadi, tengok Pirates of The Caribbean. (Y) Best gila ceritanya, korang kena tengok. Make sure dalam 3D okay, and aku syorkan tengok dekat GSC MAXX Times Square. Sebab puas hati gila ah! :B Dan cerita ni berjaya membuatkan aku inlove dengan mermaid yang tak pernah wujud. Hahaha, tah pape tah aku ni kan. Johnny Depp pun sentiasa handsome & Penelope Cruz sentiasa hot xD Cairr doh, hahahaha. Merepeeeek sudaaah! Oh dan cerita Nur Kasih The Movie pun best jugak. Seperti biasa, motif utama nak tengok cerita tu sebab Tiz Zaqyah Razak! :B Saya memang minat dia dari dulu. Sejak bertentang mata di Bazaar Ramadhan 2 tahun yang lepas. :D Hahahaha.

No comments: