Saturday, May 21, 2011

Sometimes it's hard to follow your heart;

Don't put people down to bring your mood up. Everyone has difficulties to face behind their mask.

Ehem, nampaknya semua member² sekolah aku dah gerak pergi UiTm. Korang semua, jaga la diri dekat sana. Mesti aku rindu korang nanti, Wanie pun sama! Belajar elok elok, kita bukan belajar dekat sekolah dah tak boleh main main lagi. Berusaha la demi mencapai impian korang. Aku sokong apa jua yang korang buat, benda yang baik lah. Yang jahat aku tak sokong. Hahaha, jangan lupa aku dekat sini. Balik KL, roger roger la yea. ;) Haha, aku bila lagi kan nak belajar? Aku start belajar lambat lagi, hujung bulan 6 macamtulah. Doakan aku berjaya la kan, :D Takmau main main dah, cukup la masa dibangku sekolah dulu aku main main. Kali ni kena serious. ;)

So, malam tadi last aku shisha bersama Nazrien. Mana taknya, pagi ni dia dah gerak pergi Pahang. Hahaha rindu la dekat dia nanti, teringat Annoying Orange ingat dia. Wazzzzuuup! Hahahaha. Pergh, dalam minggu ni jea aku shisha 3 kali. Mau tak mati cepat aku ni. -..- Bagus betul, dah tahu ada sakit lagi mahu sedut asap. Hahaha bengong kan? :O Kisah pulak aku kan. Hihihi, aku nak have fun betul betul ni. Karang dah masuk KPTM, tinggal asrama lagi tu. Memang taklah aku nak keluar malam. Ehem, kepada yang menanya aku pergi Cheer Comp this year ke tak. Jawapannya, maybe. Hahaha, aku tak sure. Rasaanya tak kot. :( Sedih jea, first time tak pergi Cheer Comp ohh! :O Ceit, merapu sudah. Chiaoo dulu, sambung tidur. :B

ps: Aku dah guna ke gambar ke atas ni? :S

No comments: