Monday, May 16, 2011

I miss you whenever you're not around;

Missing someone is a part of loving them. If you're never apart, you'll never really know how strong your love is.

Assalammualaikum, readers. :) Aku nak cakap sikit, pasal perubahan, berubah whatsoever la kan. People do changed, aite? Begitu juga dengan aku. Yes, that's what other people keep saying to me. Aku bukan macam dulu lagi. So what? Ada aku kacau hidup korang ke? Takda kan? Aku smoke, aku shisha, aku mabuk, aku ambik dadah, aku bunuh orang ke apa ke, ada kacau hidup korang? Ke korang memang nak aku kacau hidup korang? Sibuk betul jaga tepi kain orang pulak, nyampah pulak aku. Actually, aku tak berubah sangat pun. Cuma kembali kepada diri aku yang dulu, suka lepak malam malam, balik lambat. Itu jea pun. Takdalah pulak aku nak kacau orang ke, apa. Pergi minum pun salah la? Bukan guna duit kau pun. Hesh, itu pun nak jadi isu. Nak marahmarah bagai. So, kena lah terima aku ni macamana sekarang. -.- Tah pape jea.

So before aku start sambung belajar ni, lebih baik aku have fun sepuas puasnya. Dah sambung belajar nanti, muka aku pun korang takdapat nk tgk sangat nnt. Hahaha btw, dah nak dekat 2 bulan jugak aku single. It's a record okay. Aku mana pernah single, hahaha. Gila bajet kan, haha takdalah aku tak biasa single dulu. Tapi sekarang dah biasa la jugak. Tak America lah kalau takda bf/gf an, hahaha gegeli jea. I don't need a bf/gf, I've already got my awesome boyfriends and girlfriends! Mereka lah yang selalu menghiburkan hati aku ni. Bila dah tiba masa aku dapat bf/gf, dapatlah kan. I'm still young, okay. Bukannya esok aku mati pun. Opss, mulut celupar pulak. Mintak maaf. Hihi, dah la aku rasa macam aku dah mula nak merepek dah ni. Aku chiaooo dulu.

ps: Saya memang tersangat rindukan awak. :)

No comments: