Thursday, June 9, 2011

June 2011;

It's funny how one person can make you smile even if you don't feel like smiling.

Assalammualaikum, saya baru pulang. Baru ada peluang nak update belog. Dah bersawang dah aku tengok belog aku ni. Kesian dia, hihi. Kita mulakan dengan June 6th k. Yeap, saya punya birthday lah. Hihi :B Birthday this year, spent time dgn Fara. Thanks for makin' my day. :3 Iloveyou. Then after lepak dgn Fara, aku lepak dgn member lah. Satu hari keluar jea, eh saya punya suka lah. Oh thanks for all yg wished birthday, tak sempat nak comment balik, sangat busy okay. :3

Keesokkan harinya, pergi Cameron Highlands! 3hari2malam, 7-9 June. Sangat best la jugak. Paling tak best, masa otw nak naik Cameron. Boleh pulak ada accident, original people langgar bas. Bawak motor laju sangat, sampai tak sedarkan diri. Hahaha. Paling best, pergi Ladang Teh Boh. View dkt situ sangat lawaa okay! And and dapat makan Strawberry Cake dan Hot Chocolate. Sedaaap gila. :3 Cuaca dekat Cameron sejuk gila kot, sampai kau cakap pun boleh nampak nafas sendiri. Dah rupa dekat London. :O Hahaha. Aku yang baru baik demam ni, terus demam balik. -..- Syoik habis. Dekat situ, aku asyik makan jea. Lapaar siot, makanan sedap sedap pulak tu, free lagi. Mana taknya, bedal jeala. Aku malas nak cerita panjang. Aku kepenatan ni, papehal gambar aku upload ah dkt fb yea. Tp kena tunggu kawan aku masuk gambar, hihi. :3 Aku chiaoo dulu.

ps: I think I like you, I think I need you, but naaah. :B

No comments: