Wednesday, June 15, 2011

Aishiteru;

You are the only person that can make my heart beat faster and slower at the same time.

Assalammualaikum, readers. Lama dah tak update. Bersawang lagi la belog aku ni. Maaflah, takda masa lah nak update. Ni update pun saja jea tknk bg bersawang terlalu lama, sebenarnya takda benda pun nak dicerita. Btw, comel kan gambar dekat atas ni. Aku tahu. Lalala~

Okay, life busy dgn tidur memanjang dekat rumah. Hahaha, jumpa Fara, balik tidur. Tulah kerja aku. :) Kerja paling bahagia pernah aku buat. Jumpa dia, dah cukup untuk buat hari aku menjadi lebih baik. Walaupun aku tahu dia penat, tapi tak kisah lah. Janji dapat tengok muka dia, tatap wajah dia 24/7 pun aku tak kisah. Rindu dia sangat. Kalau boleh, aku nk pergi culik dia sekarang. Boleh tak? Hihi :3

Love story? Hahaha kau tkbaca ke kat atas ni? Kemain bahagia lagi aku ni ha. Hahaha tkdalah. Aku still single, ready to mingle. :D Hihi, nk kata aku mencari for the one, tak jugak. Aku ni bukannya jenis sosial, tgk jea rupa aku mcmni, tp aku tk reti lah nak bersosial ni. Bukan bidang saya, harap maklum. Saya ni pemalu, nak bertegur dgn orang pun tk keluar suara au. Poyo jea, hahaha. Dahlah, aku takda benda nk cerita dah. -..- Chiaoo.

ps: I don't care what you want to say. I don't give a shit, kay! I love her, fullstop!

No comments: