Thursday, June 23, 2011

A smile can hide so much pain and tears;

Sometimes someone has to make us cry, just to make us realize that we deserve someone who makes us smile.

Hello, lama sungguh aku tak update belog ni. Kesian belog ni berhabuk dah. Bukannya taknak update, cuma aku takda masa. Aku terlalu sibuk dengan kehidupan aku, aku ada life okay. Takkan 24/7 nak menghadap laptop jea, sangat lifeless okay. So kepada mereka yang cakap/memanggil aku sombong, harap maaf. Aku tak sombong, bukan aku taknak tegur korang or layan korang okay. Aku sibuk, minta maaflah yea kawan kawan. :)

Minggu depan aku dah nak masuk kolej, macam tak percaya. Aku tak ready lagi kot, taknak belajar. Hikhik gedik gila. Takdalah, nak uruskan hal kolej ni buat aku gila ah. Sepatutnya aku kena masuk KPTM KL, and now aku kena tukar ke Bangi. The faakk! Kalau aku tukar ke Bangi, memang confirm aku kena duduk asrama. Woah, I dowwan! Apa best sangat duduk asrama ni? Hm, aku diberi pilihan if nak jugak belajar dekat KL; aku kena make sure sem 1 aku kena lulus. Bermakna aku kena fokus utk sem 1 ni, study betul betul. If not, aku kena pergi Bangi dan duduk asrama. Satu cara utk aku belajar betul betul. Abang Boy kata if aku duduk sini, aku tak belajar. Duduk asrama, confirm aku belajar. Ya Allah, aku jadi semakin serabut. Kenapa aku diberi pilihan macamni? If nak tukar ke Bangi kena buat banyak kerja, kena mohon balik. Aduh, susahlah macamni. Tertekan aku macamni, lama lama boleh gila tahu tak. Tak pernah dibuat orang, belum start belajar dah gila! Memang syoik habis. -..-

Aku rasa aku macam merepek jea dlm post kali ni, anyhow I really need an some advices. Kak Ein? Kakwa? Please, tolong adik kesayangmu ini. :P Lalala~ Chiaoo.

1 comment:

nufab said...

i suggest pergi je asrama sebab kat situ nnt u'll learn sumthing new..its not that bad..make new friends...new enviroment..then kalau betul tak boleh nak go on then make sure lulus utk first sem tu then u can proceed at kl...sama jer...jgn disebabkan enviroment tak nak belajar..tu bukan alasan...