Tuesday, July 26, 2011

Guess who's back!

You never really stop loving someone. You just learn how to live without them.

Hello readers, amacam rindu nak baca belog aku tak? Hahaha, sorry takda time la nak update belog ni. Almaklumlah, sekarang ni aku dah sambung belajar. Mana ada masa nak online semua ni, online pun sekejap jea. Tak sempat nak berchatting bagai. Lagi satu, saya sudah berpunya buat apa berchatting lagi. Nanti buah hati saya marah lah, saya takut. Hihi. Dia marah macam singa, lagi lagi kalau dia buat muka. OMG! OMG! Seraaaam~ Sorry, sayang. Gurau saja. :P

Study aku semua okay, tetttt padahal aku tak faham apa lagi. Sekarang dah nak masuk Chapter 4. Baru sebulan belajar au, dah masuk Chapter 4, semua subject pulak tu, laju kan? :O Assignment makin bertambah, aku baru dapat siapkan satu. Pergh! Hebat! Khamis ni pulak, ada quiz. Lagi nervous! OMG! OMG! Aku panggil Dafi minta tolong nanti, hahaha dah mencarut apa tah aku ni.

Btw, cheercomp this year were awesome! Walaupun, dihujung hujung nak tunggu dorang umumkan siapa yang menang agak bosan, tapi memang gempak lah. Apa yang gempak? Tengok cheerleaders jatuh! HAHAHAHA, aku kejam! Kisah apa pulak aku kan. Memang aku pergi cheercomp ni, nak tengok orang jatuh tu jea. Peaceee, jangan marah. And congrats to Muriel! 5th Place kot! Hebat tu! Bangga saya pakai baju Muriel pada hari tersebut tahu! :P Good job, teruskan usaha anda. Saya sentiasa menyokong anda semua. :P

No comments: