Sunday, July 31, 2011

Ramadhan Al-Mubarak. :)

If something’s meant to happen, it will happen.. Right time, right person, and for the best reason.

Ramadhan kembali lagi. Apa harapan korang this year? Of course la nak puasa penuh kan. Begitu jugak dengan aku. Taknak ponteng dah, tak larat nak bayar weh. Puasa biar betul, takmau tipu tipu. Karang tetiba balik dari sekolah, masuk toilet, curi curi minum, jangan kata korang tak pernah buat okay. Haha aku tahu. Tahan nafsu korang tu. Oh and bila tiba time nak berbuka, jangan pula membazir beli macam macam, nanti tak habis, ikut amalan syaitan betul korang ni. Beli sikit sikit sudah lah, karang tak larat nak pergi terawih, sebab apa? Sebab perut terlampau buncit, tak larat nak berjalan. Hahaha :P

Nak bagitahu sikit ni, hihi. Aku jadi busy bulan puasa, almaklum lah, orang single kan. Haha, ada jea yang nak berbuka puasa sama. Pergh, penuh siot jadual. Gila bajet aku ni kan. Haha takdalah, Sepanjang bulan puasa ni, aku agak sibuk lah jugak. Ramai dah booked nak berbuka bersama sama. Maaflah kepada yang nak berbuka dengan aku, tapi takdapat. Next year k. Tetapkan tarikh. Hihi. Yang mengajak aku tu, pandai pandai la belanja aku yea. Lain lah kalau aku yang ajak, aku yang belanja. Tapi jangan tempat yang mahal dah la. Aku ni masih pelajar, belum bekerja lagi. Duit pun, harap duit kumpul jea. Mana nak carik duit? Haha.

Ya Allah, aku redha atas segala dugaan yang kau berikan kepadaku. Tabahkanlah hatiku ni agar aku dapat menjalani setiap dugaanMu dengan penuh kesabaran. Amin.

No comments: