Friday, August 26, 2011

Together we're united!

I just want someone to come and save me from life, from fear, from memories, from everything. Just take me away.

Hello, readers! Sihat? Puasa okat? Hihi, raya dah nak dekat kan. Baju raya dah beli? Aku tak beli pun, malas nk raya this year. Sebab tak balik kampung kan, hilang semangat raya. Masalah aku ni! -.-

So tadi ada Reunion 5A1 and berbuka puasa reramai, I had so much fun with you guys! Even tak semua yang hadir, but seriously dapat jumpa korang balik pun dah okay ah. Rindu korang semua. Lama tak jumpa, semua dah besar. Dah lain dah semua, ada yang badan dah naik, yang kurus pun ada, yg takda perubahan pun ada, yang dh ada tubuh badan sasa pun ada jugak :O Bagus lah, kalau korang semua sihat alhamdulillah. Yang dah sambung belajar tu, elok-elok la yea. Semoga berjaya. Yang masih menggangur tu, cepat-cepat lah carik kerja or sambung belajar. Jangan goyang kaki jea, tkdapat apa pun kan. Hihi tengah tunggu Mia masukkan gambar, as usual aku yang kena jadi photographer. Takpa, tak kisah pun. Aku suka! ^.^ Seronok ambik gambar orang. :3 Nanti ada masa, kita jumpa lagi kay kawan. Sayang korang semua. Choww.

1 comment:

Amira Edura said...

weyh , aku terharu lha . kau ckp pasal aku :)) ngee ~ tengs my lovely twin .