Wednesday, September 21, 2011

You've been callin all day;

You can take everything I have. You can break everything I am

Assalammualaikum. Wah, agak lama tak meng-update belog ni kan. Berhabuk, sawang semua ada lah. Maaflah, saya agak busy lah. Saya ada life, bukan macam awak yang asyik mengadap laptop 24/7, sangat lifeless yea. Hihi, opss jangan terasa or marah. Saya bergurau jea. :)

How's my life? So far so good lah. Not bad, ada kawan yang boleh menceriakan hari-hari aku sekarang ni. Thanks to all my friends yang lepak dengan aku, buat aku happy semua. Thank you so much! Oh, begitu jugak dengan family aku. Dorang buat aku happy jugak, especially my twin sister, Kak Ein and my nephew Adam! Study? Boleh lah, takda masalah. Hahaha, walaupun muka aku ni jarang ada dalam kelas. Tak bermakna, aku tak belajar ok! :D

How's my raya? Pergh, agak busy. Banyak sangat open house kena pergi, everyweek pulak tu ada. Sampai aku tak sempat nak hadirkan diri ke rumah yang tertentu. Minta maaflah kalau aku tak datang yea. Tak sempat, mungkin ada masalah ke semua. ;)

Love's life? Saya single sekarang, tapi saya suka someone ni. Ehem, taknak bagitahu siapa. Rahsia okay! Hihihi. Agak-agak dah couple nanti, baru saya bagitahu korang semua. Peaceee yaww! Err, tu jela kot. Ada masa aku update lagi. Nak buat assignment. Chaoo~

ps: Enjoy lagu baru, and gf baru aku tu ha ada dkt sidebar. ;)

No comments: