Wednesday, October 12, 2011

A friend of mine.

Filzah Aqilah. :)

Hello, first of all sorry sebab dah lama tak update. Busy busy dan busy. Like I said, aku ada life, bukan macam korang, lifeless. :P Hahaha gurau jea. So, harini aku nak cerita pasal classmate aku yg sorg ni, nama dia Filzah Aqilah. :) Dia selalu tolong aku siapkan assignment. Baik dia ni, I loikee! And dia sangat gedik okay! Hihihi, kekadang aku ada la masa nak menggedik dengan dia or manja ke an, tapi tak selalu sebab aku ni pemalu. Peace! :P

Seronok berkawan dengan dia ni, selalu buat aku tersenyum. And dia selalu tweet tweet aku. Aku ni dah la pendiam, tak banyak cakap. Bercakap dengan budak dalam pun 2-3 orang jea. Sedih kan? Tak pandai bersosial betul aku ni. Haih. Btw, aku sayang Filz! Kalau dia tkda, aku pun tktahu apa akan jadi pada assignment-assignment aku yang selalu aku buat last minute tu. Mesti tak hantar. Hahahaaha, thanks Filz! :3

No comments: